Grupo de estudio en Tarragona!
- PIRseverante
- Machacateclados

- Agradecimiento recibido: 33 veces
Grupo de estudio en Tarragona!
Alguien por Tarragona que quiera formar un grupo de apoyo para que no se nos haga tan duro el estudio?
-
Marta7890
- Neonato del foro

- Agradecimiento recibido: 1 vez
Re: Grupo de estudio en Tarragona!
Hola compis!! Alguien que vaya a por el PIR este año en Tarragona? Quedamos para la biblio una vez a la semana, aunque sea simulacros, lo que sea? Me siento muy sola en esto!!
-
AndreaPIR26
- Ayudante de Skinner

- Género:
Yo!!
Deu meu, moltíssimes gràcies literal que abans de començar amb el PIR vaig pensar ho necessitaría, però ahir va ser com tinc que buscar un grup d'estudi com sigui perquè m'estic tornant loca hahaha
Bueno, jo visc al centre de Tarragona al costat de la biblio municipal, però tiro més cap al CRAI del Campus Cat i estudiar des de casa... Em sembla, pel que he vist al teu anunci que tenim academies diferents, però no crec que sigui un problema :)
Si vols escriu-me directament al meu telèfon per a que sigui més àgil (642507001).
Ara mateix tot i que no se on arribarà això veig llum al final del túnel hahaha!
Fins aviat!!
Deu meu, moltíssimes gràcies literal que abans de començar amb el PIR vaig pensar ho necessitaría, però ahir va ser com tinc que buscar un grup d'estudi com sigui perquè m'estic tornant loca hahaha
Bueno, jo visc al centre de Tarragona al costat de la biblio municipal, però tiro més cap al CRAI del Campus Cat i estudiar des de casa... Em sembla, pel que he vist al teu anunci que tenim academies diferents, però no crec que sigui un problema :)
Si vols escriu-me directament al meu telèfon per a que sigui més àgil (642507001).
Ara mateix tot i que no se on arribarà això veig llum al final del túnel hahaha!
Fins aviat!!
-
AndreaPIR26
- Ayudante de Skinner

- Género:
Hola Marta!!!
Si encara estàs en aquest camí, jo estic molt interessada!!
Et passo el meu telèfon per a facilitar el contacte que pel foro no hi estic massa (642507001)
Fins aviat!!!
Si encara estàs en aquest camí, jo estic molt interessada!!
Et passo el meu telèfon per a facilitar el contacte que pel foro no hi estic massa (642507001)
Fins aviat!!!